En sen sommardag i augusti

Igår blev det att shoppa till med Sara. Blev underbara underkläder i svart. Sedan blev det ett eldrött diadem. eftermiddagen bjöd på en bit mat på Dagobert med:)
Vi hittade Tess och Anton på Tasty. Vi gick in ioch fick oss ett par goda skratt. Kan säga att det var dagens!:P

Sedan så tappade Sara bort sin mobil. Efter många här och var och många samtal hit och dit så hittades mobilen. På en liten parkbänk hade den slagit sig till ro en stund.

Nåja det var gårdagen det. Idag har jag haft fullt upp på jobbet. Imorgon lika så. Nu ska jag njuta av kvällens erbjudande, dvs se på Vänner;)

Förresten har ju lämnat in min kamera nu. Får se hur länge det tar innan man får tillbaka den:)
Så har jag precis sneakpengar på mobilen. Så ring mig, för jag ringer inte dig!;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Du svarar ju fan aldrig (och ja, jag vet att du jobbar).... ;)

2010-08-29 @ 15:47:48
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0