Fönstret är öppet och dörren står på glänt

Idag glömde jag ställa klockan, smartis! Tur att min kära mamma var hemma och kunde väcka mig. Dock hade jag bara 40 min på att göra mig klar. Så jag orkade inte sminka mig eller fixa håret. Jag lagade fattiga riddare för jag var så hungrig.

Sedan blev det att köra in till stan. Och jag for lite sent hemifrån så var det ju inte lätt att hitta en parkeringsplats heller. Och mitt i all stress så ringer Jocke från Ica. Han kallar in mig för jobb mellan 13-16. Klart man ställer upp.
Nå till slut hittar jag en parkering utanför strand, si sådär tio minuter i elva.

Det var bara in på Trudes och klippa sig då. Eftersom jag inte precis visste vad jag ville ha så blev det typ som förr. En bit nedanför axlarna och uppklippt. Luggen är med uppklippt och är i vägen!
Jag vet inte blev väl si sådär nöjd, men nästa gång ska jag säga att hon inte ska ta så mycket på luggen.
Det är så irriterande då den är i ansiktet.

Sedan skulle jag ju förbi Porsön med för att Emmy skulle låna en sak. Men sedan var det raka spåret hem.
Tog cykeln till Ica. det var gode nice att cykla i det fina vädret!:D
Blev att sitta i kassan hela tiden, som vanligt.

Nu har jag tappat all min ork, ska nog spendera lite tid med mina sex vänner. Det vill säga Monica, Chandler, Rachel, Ross, Phoebe och Joey!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0