Home sweet home

Nu är jag hemma från Emmys stuga. Det var riktigt trevlig där. Vi fick besök av Emmys kusin Betty och Sofie och Andreas kom förbi med. Det har bastats och jag har har tagit sommarens första dopp. Det blev faktiskt två hela dopp till och med!:) Lär ju bli de enda doppen med för i sommar;P

Jag och Emmy har vart på utflykt på ön. Vi var till några vindkraftverk. Fy satan så stora! grymt coolt må jag säga. Blev rätt farscinerad:) Det ska ju upp några sånna där i Piteå med.

Vi har vart på Ikea och köpt värmeljus och massa mer. Bilder kan jag bjuda på sedan när jag hevat in dem i datorn och fått dem av Emmy.

Nu ska jag se ett avsnitt Vänner och sedan ska jag sova i min underbara säng!
Imorgon blir det jobb 8.30-14.00.

På återseende!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0