Jag var gammal men du var äldre

Jag sitter just nu och lyssnar på Petter och Veronica Maggios låt ''längesen''. Men jag gillar inte piprösten i början. Men annars så verkar den rätt bra. Påminner mig om de gammla tiderna då jag lyssnade på svensk hiphop. Dock så var det mest b-rappare då men saksamma:)

Idag har vi lagat mat med ettorna. Eller jag och två till fick stå i diskrummet hela dagen. Och det kanske inte var så kul. Men jag såg att mina klasskompisar njöt över att få bossa över ettorna;)
Det var tur att jag slapp denna dag då jag gick i ettan. Då hade dom inte infört denna dag, utan att vi började med schemat en dag tidigare.

Jag hostar så att mina organ snart kommer komma upp. Jobbigt ska fixa hostmedicin ikväll! Jag ska även lämna in min kamera hade jag tänkt.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Det arma flizzebarnet!

2010-08-28 @ 00:08:18
URL: http://veronicabrannstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0