Sommaren 2010

Då var helgens jobb avklarat! Blir jobb igen på tisdag och sedan nästa helg.
Imorgon börjar skolan igen. Vart for sommaren iväg? Kan ju verkligen säga att jag missat den då jag jobbat nästan varje dag. Jag är dock glad att jag har fått jobba hela sommaren.
Har försökt njuta när jag vart ledig i alla fall:)

Några bilder från sommaren!




Riktigt goda och dyra jordgubbar avnjöts på en picknick med Emmy.


Fick säga hej då till en god vän.


Och även av en till.




Man njöt av solen i norra.


Fick en otroligt bra födelsedag!


Jag fick se och lyssna på underbara Melissa Horn!


Håret blev kortare.


Krogen av öppen även för oss denna sommarkväll




Jag fick se dessa stora vindkraftverk på en ö i havet


Det blev två dopp under hela sommaren. Dessa gjordes då det dessutom nästan var slut på bad säsongen.


Ikea


Jag och Emmy åt en dyr fyrarätters middag!


Underbara nätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0