Yesterday is a diffrent day

Gårdagen spenderades tillsammans med min käre vän Markus. Vi tog en trevlig promenad, satt på skolan och pratade. Det är ett rätt trevligt ställe att vara på och prata på. Kära Alviksskolan;) Haha!
Nå sedan åt vi godis och spelade The Sims! Alltså första versionen, helt galet jag satt ända till halv 2 inatt!
Jag känner att jag måste avinstallera det där lika fort som jag installerade de. För att jag känner att annars kommer jag bli beroende av det, som förr i tiden.
Det är ju nog med att jag har Vännermaraton på kvällarna!

Ikväll blir det krogen! Tess fyller ju år imorgon så vid midnatt blir det väl halvgalet;)
Nu ska jag börja fixa mig lite.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0