1 Februari 2010!

Hello där köp blåbär!:) Och de tycke jag tydligen var kul. Illa!;)
Nå i fredags var jag och simmade 1 km och skönt var det!:D Sen bastade jag, Sara, Veronica och Therese. Typ bastade flera timmar kändes det som:D
Efter det for vi till Max. Där sätter jag punkt för den meningen. Sen blev det att fara hem till Veronica på Örnäset. Blev skräckfilm! Emmy hade skrämt upp migg och sagt att den var hemsk. Satt ihopkrupen mot Sara. Men det var bara två gånger på hela filmen jag blev rädd. Den var knasig den där filmen! The strengers hette den.


Idag har jag haft idrott. Cirkelträ'ning med en pilates boll. Var inte så jobbigt men det kommer väl imorgon. Så startade vi en ny kökskurs med Mattias!:) Ska bli spännande. Nu under kvällen har jag suttit och komponerat ihop en meny som vi fick i läxa. Så nu ska jag bara börja med den där jävla novellen och näringsläran. Brukar aldrig ha problem med att skriva noveller men nu har jag det!:S Hemskt!

Hade körlektion idag med och det går fasen framåt!;)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0