Are you chasing your dreams or are your dreams chasing you?

Det var ju som sagt ett bra tag sen jag bloggade ordentligt! Nå har haft fullt upp med pluggande och körnig och allt sånt. Nu är det torsdagkväll och jag har fått helg! Skönt! Imorgon ska jag baka lite gran. Så måste jag kanske masa mig in till stan och köpa en present till min mor som fyller år på lördag:) Fårse hur det blir med det;)

Jag sitter här och lyssnar på Owl city!:D Han gör gode bra låter må jag säga:) Har lust att se Avatar! VBar ju lite skeptisk där i början men alla säger ju att den är galet bra. Och den påminner tydligen lite om Pocahontas med! Och Disneyfan som man är, så gillar man ju det!:)

Nå jag tror jag ska gå och äta nått. Haha jag skulle ju sitta och skriva på min novell men det gick ju som det gick:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0