Bajs

Asså jag försöker sitta här och skriva min novell som ska vara inne på fredag. Det går åt jävla helvete! Jag låg vaken inatt och hade massa idéer. Men nu låter alla så trista och gråa. Så ja jag har verkligen skrivhäfta så att säga. Det har fan i mig aldrig annars hänt mig! Fy fan!
Jag har försöklt börja med NK arbetet men då jag läste på papprena jag skrivit ut fattade jag noll. Så jag och Malin ska hjälpas åt med de på onsdag.
Och Peter ska hjälpa mig skriva ett skitbra CV på fredag!:) Så jag känner att jag inte kan göra nått men jag får ändå ångest över allt! Åhh shiet. Jobbigt.

Nå idag på idrotten hade vi mjuk tennis. Så förde vi 4a och 4a. Så då man missa bollen mick alla fyra göra armhävningar, situps eller springa runt planen. Vi fick göra allt det där flera gånger;) Haha men det var gode coolt att se alla fyra i gruppen gå ner på alla fyra och göra armhävningar samtidigt! :)
Sedan var vi i köket idag med och preppa inför imorgon. Jag och Bea ska göra förrätten som är ''Ostgratineradsoppa med krutonger'' och en portion ''champinjonsoppa''. Nice!:D Känner mig taggad!:) Haha Mattias råka kalla mig Lena! Haha nå kärt barn ha många namn!:)
Sedan hade jag körlektion och efter det satt jag och gjorde lite teori.



Från Grace under jullovet:)


Kommentarer
Postat av: leffe

du ska väl ut på fredag? ;)

2010-02-10 @ 21:39:31
Postat av: Emmy

haha :D kan du inte uppdatera din blogg snart, så jag slipper se den där hemska bilden på mig! :)

2010-02-10 @ 21:52:50
Postat av: Emmy

haha :D kan du inte uppdatera din blogg snart, så jag slipper se den där hemska bilden på mig! :)

2010-02-10 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0