FREDAG!

Idag så var jag hos tandläkaren typ en halvtimme.Ska dit igen på måndag. Men missade precis bussen så jag orkade inte vänta i 40 min. Gick in till stan! Fy fan va kallt det var!
Sen gick jag och fick hejälp av Peter och skriva ett cv. Haha fy fan vad jag skattade då jag var där. Haha Peter har ju helt kul humor precis som Tess!:)

Sedan kom jag försent till NK:n med men sak samma. Vi gjorde nå labbar om energi. Trist menmen. Sen var jag och Sandra och åt lite mat. Efter det hade vi en kort svenska lektion där vi skulle skriva cv:n! Haha men jag ska bara förbättra det jag och Peter skrev. Men grejjen är ju att jag och Peter skrev ett cv som passar till alla arbetsplatser. Men man får ju försöka lägga till lite om tjänsten man söker. Om det är tex en restaurand så får man skriva att man har serverings och kökskunskaper, och så vidare:)

Sedan hängde jag med Bea och Joel på stan ett tag. Sen kom Evelina och Sara. Vi gick runt och kollade här och var. Jag var svin trött. Sen for Eve och jag och Sara gick på Asian kitchen och åt. Emmy kom och joinade oss. Blev det vanliga, friterad kyckling och ris med sötsur sås och vatten!<3

Nu sitter jag hos Emmy och kollar på då hon fixar sig. Hon ska nämligen på krogen och slå klackarna i taket med Henke!;) Jag orkar fan inte gå ut, är pank och trött!

Tjoflöjt!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0