Godmorgon Bloggen!:D

Och godmorgon till dig som läser bloggen:)
Igår var jag ju hos Emmy. Jag somnade i hennes säng ett par minuter med! Haha och skönt var det, Men sedan väckte EM mig och då var det bara stiga upp och gå till bussen.
Och guh vad bussen var fullproppad! Inte konstigt att den var så sen! Och chaffören fick stanna på varje hållplats och öppna dörrarna för att släppa in luft.
Väl i stan gick vi runt i väntan på min skjuts och Emmy sky ju träffa Henke;) Jag var hemma vid halv ett och somnade så fort jag la huvudet mot kudden!
så ringde Emmy vid kvart i 4 och vi pratade 45 minuter innan vi la på och la oss och sov igen! Vaknade nu vid tio tiden på lördags morgonen:)

Frågan är vad som händer idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0