Idag och igår:)

Igår (tisdag) var vi i köket. Jag och Jens stod för förrätterna som var räk- och laxröra på kavring och örtsallad. Sjukt gott ska jag säga er! Till varmrätt så var det pocherad lax och en köttgryta. Efterrätten hade jag gett förslag på, det var ananaspaj med kolagrädde toppad med citronmeliss. Riktigt god, fast kolasåsen var godare innan man blandade den med grädden. Så gör kolasås och ha glass till, ett hett tips!:D

Idag (onsdag) så såg vi på nån trist film på arbetsmiljön. Svensk var den med!:S Sedan hade vi ingen samhälls för läraren var sjuk. Så vi åt och jag och Malin gick in till stan. Följde med henne till banken och sen kollade vi på några affärer.
Sedan hade jag ju bokat klipptid på Satch, det nya stället nere i Shopping. Blev rätt nöjd, dock inte någon stor förändring. Hon tog bort det nötta i alla fall och det känns grymt skönt! Bilder kommer senare.

Har haft NK, gjort klart arbetet om Vattenkraft. Så missade jag bussen med en minut, så nu har jag fått vänta på bibblo i en timme. Har impuls lånat två böcker, ''Oktober'' och ''Stolthet och fördom''. Vetefan om jag har tid att läsa nån av dom, då båda var rätt tjocka. Får se.
Ska hem och plugga till näringsläran imorgon, kul...

Ha det bra! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0