@ Skolan

Hejsan hoppsan! Sitter här på skolan med Malin. Har slutat för längesen men jag kan inte fara hem för jag har körlektion klockan ett. Nå jag och Malin har vart på bibblo och kollat igenom hyllorna lite smått. Sedan har vi ätit lite makaronilånda med:)
Imorse på näringsläran fick vi räkna ut hur många sockerbitar det är i olika livsmedel. I 1.5 liter Coca cola är det 50 sockerbitar?! Och i ca 50g geléhallon är det 8 sockerbitar. Men guh det är typ sjukt mycket socker i youghurt med:( Snyft:'(

Nå sen idag ska jag hem och finslipa novellen. Sedan kanske jag följer med och handlar lite mat med:) Och imorgon missar jag en sovmorgon också:( Ska till tandläkaren 8.40! Och jag börjar skolan 11.15. Men jag ska förbi Tess och Peter där vi tio tiden i alla fall:)
Hörs senare kanske!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0