Tisdagen 23 Februari 2010

 

Idag fyller Beatrice i min klass år. GRATTIS BEA!:) Vi har varit och spelat minigolf med klassen. Det var rätt kul. Vi var tre i varje lag, och Malin vann i vårat lag med 62 poäng. Själv fick jag 72 poäng och en hole in one på ''Bergnäsbron''. Yey!:D
Sedan gick jag och Malin från Golfgarden till stan. Ca 20 min tog det och det var inte så fasligt kallt ändå. Det var ändå många som gick ca 1/3 av vägen för att åka buss till stan! Haha jaja:)
Jag hittade en kofta på H&M Som jag funderar på att köpa, den är svart lite längdre med fickor. Hade ju som vart bra kostade 199 kr. Inte så farligt eller?:)

Hoja måste plugga lite samhälls inför provet imorgon. Blä!


Minigolf a al Sandra:)



Flizzan<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0