Underbara fredag!

Började ju skolan 12.45, underbart. Skrev klart mitt cv och fick låna de säsongerna av Vänner jag inte sett av Fredrik. Tack Grönlund!:D
Sedan var jag och Emmy på stan och kikade lite. Handlade mat och godis:)så lagade vi en helt underbar middag! Klyftpotatis och grillspett med sweet chili sås och en majskolv. Majkolven var trist. Jag trodde de skulle gå lika lätt att äta den som i Kalle Anka på julafton:( Besvikelsen var total!:(
Nå godiset vägde upp det dåliga:) Jag och Emmy låg i sängen och käkade godis. Haha!
Sedan började vi fixa med varandras hår som vanlig:)
Nu har hon dock farit hem, så nu ska jag ta min godispåse och se Vänner!<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0