When you feel so tired but you can't sleep

Jag hade precis somnat så ringer söta Emmy och väcker mig. Vi har pratat om lite allt möjlig och nu är jag pigg! Och inte nog med det jag tror jag har fått åldersnojja! Seriöst snart har man körkort och i år fyller man 19 år. Lite obegliprigt. Vissa säger att man ser bäst ut då man är i 20 års åldern. Och vi är snart där! Fy fan jag känner att jag vill vara liten och stor på samma gång!
Och hallå killar blir ju i prencip bara snyggare med åren fan va fuskigt! Hoja jag vill inte bli gammal:S0 Samtidigt känner jag att jag inte har gjort allt jag vill göra innan jag fyller 20 år än. Okej jag har ett och ett halvt år kvar sant. Men tiden går ju fort! Det är väl vid 21 man ska börja bli mogen och de med. Ttp börja dricka kaffe, fy fan.
Guh jag vill inte bli gammal helt själv. 

Okej nu ska jag fokusera på det bra som händer. Och det går jävligt bra nu kompis! Emmy ska få en bror, Linnea ska gifta sig och jag har förhoppningsvis körkort snart!:D Vi har lov och en bekant har fixat sig ett jobb. Inte illa när man tänker efter. Hoppas det håller i sig.
Nu ska jag säga adjö för mig och försöka sova.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0