Dra henne baklänges!

Jag måste ju förnya mitt legg. Så i måndags skulle jag gå till en fotograf och ta en bild till de då. Så gick jag från skolan till den som var vid busstation. Så hade dom stängt ner den helt. Så tänkte jag att jag går till den som ligger mitt emot Cantarellen. Gick dit och det visade sig att dom hade stängt på måndagar! Typ irriterande!
Nå gick dit i onsdags och fotade mig och blev rätt bra och så. Kostade 160 kr för 4 småbilder.
 Sedan gick jag på banken och skulle göra ett nytt kost där då som förut. Så säger dom att man ska göra det på Skatteverket nu mera.

Så idag gick jag till Skatteverket. Så säger hon i receptionenisten att man ska betala in vad kortet kostar på en bank. Jag fick gå till Forex och betala 400 kr för det nya kortet och 35 kr bara för att få betala in skiten.
Gick tillbaka till Skatteverket och så¨var det en ny kvinna som man fick hjälp av. Så frågar hon om jag är svensk medborgare, liksom ja? Då säger hon att jag hade kunna göra detta hos polisen i stället. Men då jag redan betalat in så gjorde dom ett undantag.
Fick gå in i nått rum där hon mätte mig. Vad fan har det att göra med id-kortet liksom?:S Sedan fick jag ta en ny jävla bild! Fan den sög så in i helvete med! Såg ut som en slickad katt! Så har man gått och kastat ut 160 spänn på nå andra kort man inte får använda. Bara för att jävla Skatteverket måste fota själva!

Sedan skulle jag fylla i en blankett. Det stod att jag skulle skriva mitt fullständiga förnamn. då tänkte jag om mellannamnet med skulle stå där. Så säger kvinnan att mellannamnet är ett efternamn. Öh va fan?! Mellannamn är väl inget efternamn utan ett mellan namn?! Höll på att få psykbryt på henne! Så kollade hon upp mitt namn i datorn och säget att mitt mellannamn är ett förnamn. Och att jag ska skriva det där vart förnamnet ska stå. asså dra henne baklänges!
Sedan var jag tvungen fråga henne om jag då ska skriva mitt efternamn där det står ''mellannamn och efternamn''. Då säger hon ''ja om ditt efternamn är ett efternamn''. Asså hallå hur jävla irriterande var honin te?! Antagligen är mitt efternamn ett efternamn?!

Åh blir så irriterad! Så mitt nya legg kommer bli as jävla fult!


Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet har inte ffotografen vid stationen (grodan?) inte stängt, den ligger på andra sidan huset. dumbass

2010-01-14 @ 18:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0