Ett möte med en gammal vän

Åh igår var det verkligen en dag med blandade känslor!:D Skratta så jag börja gråta tillsammans med Emmy:) Såg en helt underbar söt och gullig bild på Emmy.
Så var jag irriterad och hade inre stress över nk provet. Får se hur det gick. Sen så for jag till Elin! Söta Elin von Flygare som jag kallar henne:) Har inte varit med henne sen maj typ? Så nu tog vi igen lite tid genom att baka choklad muffins, en grymt god kycklingsallad. Och så såg vi nån löjlig film som ändå var helt söt:)

Idag var det min tur att försova mig! Så jag fick gå till bussen osminkad och o-äten;) Jag lyckades dessutom he sönder en parfymflaska, så nu får jag inte ut nå parfym ur den:s

Emmy gjorde min dag igen! Börja skratta så jag börja gråta. Kommer dock inte ihåg varför. Vänta ska fråga emmy nu! Eller jag kom på! Skrattade åt hennes tantvantar! Haha fy så sött!:D
Nå jag har lämnat tillbaka den svarta koftan jag köpte förra fredagen. Så nu har jag pengar. Så lämnade jag lämnade jag tillbaka ett mobilbatteri som knasade. Gick och köpte ett nytt på Tekninkmagasinet.

Så har jag köpt ett gult nagellack!:) Fast det var en jätte tunn pensel på den. Så man kan bara dekorera naglarna med den. Men man bör ju kunna ta en annan pensel, om man vill måla helga nageln?
Nå men nu sitter jag och målar naglarna blåa med det lacket jag köpte igår:) Vem vert det kanske blir nån gul dekoration på naglarna ändå;)


Kommentarer
Postat av: Emmy

hahaha, linnea!! jag betalade faktiskt dyrt för mina vantar! och jag älskar dom! låt dom vara tantvantar då bäst dom vill! det är faktiskt coolt med tantvantar! :)

2010-01-21 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0