Fredag

Började skolan 12.45 och var på lektionen ca 30 min innan vi fick gå. Idé att fara till skolan typ. Gick på stan med Sandra och Bea ett tag. Sen så mötte jag upp Sara och Evelina. Vi kollade på jeans på JC och Jeanstreminalen. Hittade ett par på JT för 500 kr, ska köpa dom:)

Sedan kom Emmy till stan och vi gick på Coop. Köpte middag och dricka:) Sedan for vi hem till mig och chilla.
Sara kom senare:) Emmy har fixat mitt hår! Genom att volymmat rötterna och locka med plattången:)
Nu vill barnen sova så jag måste väl dra:)


Kommentarer
Postat av: emma

ni träffade mig också (och agnes och arvid och simon) :P, det var kul...var ett tag sen :/

2010-01-25 @ 19:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0