Fredagsmyspys:)

Idag då jag vaknade så gick jag och tog en lång härlig dusch. Med ansiktsmask, hårinpackning, rakhyveln kom fram så som peelingen. Tummen upp!:) Sedan så var det vart i hela huset då man kom ut från duschen med.

Nå sedan på kvällen for jag och bowla med Sara, Ben och Becka på Tuna. Började bra för mig, sedan gick det utför. Haha jag och Rebecka kom delad andra plats! Sara den jäveln vann. Men jag fick i alla fall en strike! Woohoo!:)
Sedan skulle vi gå till McDonalds och köpa glass. Men då vi nästan nått vårt mål så möter vi Amanda, Rebeckas syrra. Och hon säger att vi måste gå till bussen om vi ska hinna med bussen som går från stan och hem. Haha vi missade buseen från mjölkudden med typ 1 minut! Vi såg den till och med!
så det var bara gå till Konsum och hänga där! Förresten det var kallt att gå! Man frös om öronen! Och Sara och Ben sprang typ! Jag orkade inte springa och jag orkade inte pinna på i deras takt heller. Fan så går det om man har korta ben! Nå Becka var snäll och gick med mig:)



Tog en buss till stan så skulle vi kuta till busstationen så ser vi bussen vi skulle med hem fara! Nå det var tydligen sista bussen hem dessutom. Haha! så det var bara ringa efter skjus hem. Medans vi väntade på skjusen så gick till Asian kitchen. Där åt vi friterade bananer med glass och drack kinesiskt te. Teet smakade som hö luktar. Haha en mild smak av det. Nå det var en upplevelse i sig!:)


Friterade bananer med glass!:D



Kinesiskt te!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0