Gott nytt år i efterskott!

Igår sista dagen på 2009 så for jag först till Emmy vid halv sex tiden. så gick vi på Ica och handlade inför vår middag. Det blev kycklinfiléer fyllda med en ost med soltorkade tomater. så lindade man in filéerna i bacon så in i ugnen. Till det serverades klyftpotatis med skal. Till efterrätt blev det chokladmousse, halvfabrikat. Hemma gjord är så mycket godare!

Så under middagen ringer Sara och frågar om jag ska med ut på Cleo. Men jag hade ju planerat att vara i byn med Markus. Men efter många om och men så lyckas jag komma mig ut på Cleo ändå! Jag var ju taggad som fan så! Och fy fan så kul det var!!!

Var med Sara, Ben och Rebecka. Mycket trevligt att fira in det nya året med dom! 2010 here we come!
Så det blev en massa dansande och prövade även nya saker. Tex Tequila, som bara brännde ner för strupen! Men nog funkar det alltid!

Sen for vi till Skurholmen och köpte French hot dog. Det var ännu en ny upplevelse för mig. Och det var gott det med!:) Så for vi och sov hos Saras moster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0