Halkbanan

Idag har jag då gjort halkbanan. Super fint väder med storm och snö! Det var dock kul fast man inte såg allt hela tiden. Vi fick tvärnita vid en kon så skulle vi gissa hur lång bromsträckan blev med och utan ABS-bromsar. Sedan skulle vi tvärnita och styra undan ett hinder med och utan ABS. Så fick vi prova sladda med fram- och bakhjulsdriven bil. Riktigt kul!:)

Så gick ju mina glasögon sönder. Mitt på näsan precis som i filmer. Så det var tejp som gällde! Haha fy fan va fult! Tur att dom är så bra på Klarsynt. Få en exakt likadan båge imorgon så är det bara att stoppa in mina glas i den bågen. Och det kostar mig inte ett öre tack och lov!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0