Måndag den 25 Januari 2010

Jag höll på att skriva 2009 i rubriken. Tänka sig att jag inte vänt om mig än!:)
Nå idag har jag haft en liten dejt med Sara på bussen till skolan. Då fick jag veta att hon kanske måste flytta tillbaka till Mörön! Den där jävla urskogen! Det finns typ inget där! det är 1 mil till hennes närmaste kompis typ. Jag som hade sett fram emot att få ha hon i Ersnäs, 6-8 km från mig. Perfekt cykelavstånd under sommarens härliga dagar. Nej tydligen inte.

Nå sedan hade vi idrott. Nå lacross grejs, det var lite kul faktiskt. Ingen var överdrivet bra och det gillar jag:P
Sedan gick jag och åt med Tina och Bea. Kebab och mos! Helt okej må jag säga. Så kom Emmy, Sara och Sandra och joinade oss. Very nice! Vi pratade på om livets problem och shampoo.
Vi kom fram till att Sandra ska bli värsta matchmaking personen, som fixar ihop folk. Emmy ska bli psykologen som alla vill prata med om sina förhållanden. Och jag blir bröllopfixaren!:D Haha!

Sedan gick jag på stan med Evelina ett kort tag. Efter det hade jaag körlektion med Gunnar. Det gick väl si sådär som vanligt. Efter lektionen satt jag med teorin och var typ sjukt nervös. Nästan så jag mådde illa:S Det var lite läskigt.
Nå var nervös över att jag hade mörker/omkörnings övningen idag. Så den hade jag med Daniel. Och jag kände hon som jag skulle köra om. alltså man far två bilar från trafikskolan. Så turas man om att kör man om varandra. Riktigt kul faktiskt! Inget att vara nervös för egentligen:)

Efter mörker/omkörnings övningen så gick jag till stan. där mötte jag upp veronica och Sara på BO's. Vi pratade ett tag innan vi gick och mötte Therese och Anton. Emmy avlöste Veronica och vi gick och åt/fikade på Sub och company. Det blev varma baguetter med kyckling, bakad potatis med kyckling och chokladmuffins, festis och lingondricka!:) Gott var det då:)

Jag hade då trevligt. Jag hoppas dom andra hade det med!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0