Mörkt då man går in och mörkt då man går ut

Jo Sara, Ben och Rebecka kom tillslut vid 7 tiden! Så lagade vi tacolasangnen. Det blev riktigt gott!
Sedan så gick vi och såg film. Det blev ''The hottie and the nottie'' och ''She's the man''. Och så åt vi ost och kex, lite godis och chips.
Sedan slutade vi se film vid 12 så sa doma att dom skulle börja rulla hem. Men vid 2 tiden så skjusade vi hem Rebecka så hängde jag med till Ersnäs. Sara åt lite och så satt vi och pratade. Vi somnade väl vid 4?

så idag vaknade vi typ halv 2! Hoja så såg vi tv. Och åt lite frukost. Så satt vi och pratade i Saras säng. Haha sara blev gode glad då hon fick ett sms av en viss person!:D Jag blev också glad och jag och Sara satt och var extremt girly över det. Haha Ben måste ju trott vi var helt cp:p

Sedan rullade vi till Rebecka. Där låg vi på varandra och hade skrattde. Haha! Gissa vem som låg underst? Jo jag! Haha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0