17 Juli 2010

Idag hade jag kunnat vart på mitt första bröllop. Men paret gick tyvärr skilada vägar.
Så det blev jobb istället, ensam.
Blev ändå sex timmars jobb och gästerna stannade och åt lunchbufe i ca 45 minuter. Tänka sig att det finns saker att göra.

Nå men skulle lämna in min kamera för den har fått en fläck. Det är väl nå damm eller nått som farit in i kameran. Men man fick inte låna någon kamera under tiden den var på lagning. Så jag ska stå ut med fläcken tills då sommaren är över. Är inte lika viktigt att ha kameran då.
Får ta och samla energi så jag kan redigera bort fläcken som blir på bilderna i ps.

Okej, vad nu då? Lördagkväll, vad händer?
Tips är välkomna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0