And it was a saturday night fever

Har spenderat dagen med att sova och sen in till staden. Blev Biltema och köpa en cykelkorg för endast 40 kr!!! Den ska jag ha på sidan av bakhjuet på min nya gammla cykel:)
I stan blev det åter igen jakt på serveringsskor. Hittade ett par på Intersport i storlek 35,5! Haha skrattretande må jag säga. Men de satt som en smäck:) 800 kr dock men värt det.
Hittade några fler linnen från Cubus med. Så nu har jag linnen i blått, gult, rosa, korall, rött, marinblått, grått, svart, vitt och grönt. Har dock flera linnen i svart och vitt.
Men linnena på Cubus kostade endast 49 kr/st, klart ett värt köp!:)
Hittade en tröja/känning/tunika med för 49 kr i svart.

Kvällen har jag spenderat hos Verran. Vi lagade tacos, åt några tuggor och sedan var vi i princip mätta:D Haha!:)
Sedan har vi bara prövat hennes kläder som vanligt och pratat och skrattat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0