Avskedsfest hos Emma

Igår var vi då på avskedsfest hos Emma. Vi lagade till en kycklingsallad, pratade och hämtade några gamla minnen ur våra hjärnor. Blev påminnda av hur underbara vänner man har med ett klassiskt blidspel.
Och bara för att vi är vi så spelade vi enligt tradition Twister!:D
Kommer sakna Emma nu då hon far till Skottland i ett år! Även om vi inte ses så ofta så försvinner som sagt möjligheten nu.



Emma och Tess


Emma och jag


Cicci och Emma


Klart det ska spelas Twister!


Tess lekte konstnär


En mycket god sallad med all fetaost i botten :s


Jag köpte några jordgubbar:)


Jag visade mina skills;) Dock hade ju all mat runnit av
tallriken där om det vart mat på den :s


Kommentarer
Postat av: Emma

sötis :D jag kommer sakna er också, men jag kommer uppdatera min blogg...förhoppningsvis ;)

2010-07-10 @ 00:58:20
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0