Bilder från måndagskväll!

Jag och Evelina drog in till stan och köpte glass. Sedan träffade vi upp en kompis till Eve. Hon hete Sandra och var jätte trevlig.
Vi gick ner till Norra hamn och mös i solen. Vattnet såg riktigt lockande ut! Så jag och Sandra badade åtminstone fötterna och benen där.
Och jag inte hur många gånger jag ångrade att jag lämnade kameran i bilen!




Sedan gick vi till bilen och körde till Gültza. Det var mest för att få ta kameran med. Så mötte vi upp Tess på Gültza. Där blev det mer badning av fötter och ben för min del. Sandra badade:) Jag skulle haft bikini med mig! Då jävlar hade jag tagit mitt första och mest troligt enda dopp för i år. :)



Sedan skjusade jag hem Eve. Så tog vi lite bilder vid deras badplats. Blev fina bilder!







Sedan kom jag hem vid halv 12. Men kunde inte somna förrens vid 1 tiden. OCh jag hade öppet fönstret och jag hörde barn som vara ute och skrattade och lekte den tiden på dygnet?! Okej visst det är ju sommar men de är ju ändå barn som bör sova den tiden. Jag borde ju ha sovit med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0