Fredag, och det vill säga äntligen helg!

Blev en tur till Bea under kvällen. Vi trillade in på Konsum minuterna innan dem stängde.
Sandra och Nicke kom och sa lite fler ord än ''hej''. Med sig hade dem taxen Tess.
Det blev lite kortspelande och massa prat. Det såg och även sovs en film som jag icke vet namnet på. Sk dock ta reda på denna viktiga information, snarast! Harrison Ford hade dock en roll i denna mycket godkända film.

På vägen hem fick jag denna afton ha helljusen tända. Himmlen har blivit mörk nu för tiden. Värre blir det till vintern. Suck! Nå men himmlen var sådär mellanblå och det var nästan fullmåne! så låg det ett fluffit moln precis så det täckte nedredelen av månen. Precis som man ser i alla sagoböcker! Vackert!

Förresten under filmen hörde jag att min mobil spelade en vacker signal. Ett missat samtal från en gammal bekant visade sig efter att kollat upp nummret på hitta.se.
Ringde upp men kom till en vackert mobilsvar. Jag kan nog gissa vad saken gällde i alla fulla fall!

Nä bäst att få lite sömn, drar nog till staden imorgon och shoppar! Fick ju en trevlig summa i lön förra helgen!;)
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0