I dagarna vankas det för kalas

Ja för ett par år sedan var det barnkalas som skulle fixas. Fiskedamm hit och ballonger dit. Åren har nu gått och det där med att fiska upp godis har man nu vuxit ifrån.
Nu i dagarna så planerar jag en liten tillställning. Vete fan hur det ska sluta. Blir färjan och äta:)

Nå men i alla fall på lördag så fyller man då 19 år. Jag vet inte vad jag ska tycka? Känner mig ung men samtidigt gammal.

Nå i alla fall så står bland annat detta på min önskelista:



Denna smink palett från Stinamarkan.



Denna body scrub från The bodyshop.

ACO FACE Scrubcreme
Denna hade varit trevligt att få. Finns på Apoteket och det är en ansikts scrub från Aco.



Om jag inte får denna så köper jag den själv! Vänner-boxen!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0