Killar är av en annan art

Blev en solning med Emmy. Eller ja vi tog en dubbelhytt men vi fick sola en i taget ändå. För Emmy stoppade in sina pengar så började ju hennes solarium. Så skulle jag stoppa in mina tior i mitt solarium. Men då fastnade första tian! Så medans Emmy solade fick jag stå och fö loss min första tia. Fick lös den och sen fick jag sola med mina tre andra tior när Emmy dock var klar.
Jag duschade och peelade kroppen innan jag for så färgen sitter bättre. Och nog fick jag färg alltid;)

Sedan drog jag förbi Tess lite snabbt. Och sen drog jag och Emmy till coop. Köpte fika som vi skulle ha med till Markus. Men då vi kommer dit så ska han bort. Dessa karlar!

Blev ett liten mission för mig och Emmy sen med;) Mohaha!:D
Sedan när jag kom till Antnäs så skulle jag tanka. Fick stå i säkert en kvart för att automaten kronglade! Tillslut gick det.
Nu måste jag sova!
Och svaret är ja, jag har vart så irriterad på det manliga könet idag, var av rubriken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0