Lördag

Började dagen med att vakna upp helt kallsvettig, fy fan vilken konstig dröm jag hade:S
Nå for in till stan, själv. Det sög rätt rejält! Nå köpte sex stycken muggar jag velat ha i hundra år typ. Ska spara dom tills den dagen jag flyttar.
Förresten hittar ju ingenting nu för tiden. Alla butiker har ju gjort om och bytt lokaler. Blir typ bara förvirrad:S

Stötte på några trevliga människor idag dock:) Men sedan ringde Cicci och räddade mig från att dö. Så vi tittade in på Ur och penn, hon köpte en klocka, fast det var jag som skulle ha en klocka;)
Sedan tog vi igen lite prat över en lunch på Mat och prat:)

Väl hemma så har jag sett på Vänner och vart på promenad med Markus och vovvarna. Sista gången jag träffar Markus innan han sticker in i lumpen på måndag. Minst tre månader innan man ser honom nästa gång.:( Nå får försöka överleva.
Det kom förresten en rejäl regnskur då vi gick men solen var framme. Det var rätt mysigt faktiskt!:D
Så såg vi två regnbågar. Otroligt fina dom är!

Förresten filmen från igår hette ''Firewall''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0