Sista dagen som 18 åring!!!

Denna sista dag som 18 åring har bestått av 12 timmar och 40 miunters jobb!
Allt har väl gått i alla fall. På morgonen så var teet inte varmt så fick rycka in och koka upp det igen. Men det gick bara bra med det. Sedan vid lunchens slut så skulle jag byta rulle i kassan. Men så var det fel rulle och det tjorvaade. Såg inget ljus då. Efter många telefonsamtal och letande så ringde Lina och räddade min dag!
FÖRRESTEN! Jag fick rosa rosor och en tårta av Kristina (chefen) och Eva som är i köket idag. Har råkat nämna att jag fyller år i morgon. Jätte gulliga dom var!:D

På Ica gick det bra med. Fick börja direkt med kassan. Och det var fredag vilket betyder grymt mycket folk!  Efter tre veckors uppehåll så kännde jag mig både nervös och ringrostig. Men med hjälp och med kunder som hade tålamod så gick allt bara bra!
Jag måste säga att det är som kul att jobba på Ica, fast tiden går ändå sakta där.:)

Efter jobbet for jag hem och åt lite, har ingen matlust längre. Man äter på Helmers och är mätt resten av dagenr, i princip. Sedan drog jag in till stan med bilen. For och solade! Satan i gatan så skönt det var!
Sedan for jag och tankade och plockade upp Emmy. Vi for en sväng till Kvantum och kvälls handlade innan dom precis stängde.
Träffade Markus eller så kallade MG där med. Blev att prata lite. Alltid kul att träffa folk man inte sett på ett tag.

Nej nu ska jag ladda batterierna för imorgon smäller det!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0