Tack för alla gratulationer!

Nå jag hade en jätte bra dag i lördags! Och jag fick jättefina presenter av alla. Fick bla alla Vänner säsonger och den där ögonskugge paletten jag ville ha! Mina vänner och min familj är så underbara!

Blev en tur på färjan med trevligt sällskap. Vädret var toppen och maten var toppen! Vi drog hem till mig där det vankades presentöppning och en promenad till berget. Där uppe blev det grillning och mys under filtar.:)
Vi drog till mig vid 3 tiden och då la sig några och sova men vi andra dansade runt till musik!
Underbar dag med andra ord. Kom i säng vid 6 tiden på¨söndag morgon!:)


Paketöppning av ett stort paket från Emmy!


I detta stora paket vad denna lilla men dock så underbara present!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojojoj explorern står framme! då blev det ju fezt!

2010-07-28 @ 11:36:43
Postat av: Anonym

ojojoj explorern står framme! då blev det ju fezt!

2010-07-28 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0