Våga och vinn, bära eller brista!

Idag på jobbet har jag vart en liten olycksfågel, ovanligt klumpig. Råkade tappa ett helt bleck med lax som skulle ut. Och det var inte pga av värmen jag tappade, som jag trodde det skulle bero på, men nej det var för jag hade dåligt grepp och skulle precis byta grepp.
Sedan lyckades jag göra så kaffet svämade över med hahah och ska tillägga att det är en kaffemaskin! Haha lyckat!:)

Nå drog till stan på kavaj-jakt efter jobbet. Hittade inte en kavaj men hittade massa annat. Som en svart väska, beiget nagellack och en svart transparant sjorta:)
Lånade en film på Ica med, The proposal:) Rätt bra!

Nå imorgons ska jag och Emmy ut och äta på Köpmannens! Nice!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0