Var man på ruta ett igen då eller?

Har vart in till stan med Cicci! Det blev Maxmat som avnjöts vid Norra. Vädret var sol till växlande molninghet och blåst. Det var tänkt ett litet dopp men dessa tankar blåste bort.


Ett stycke Cicci!:)


Ett stycke Linnea.



Fötter och vatten.


Jag i Ciccis brillor!


Love this picture!:)



Alltså jag blir galen! Jag hatar att vänta och nu kanske till och jag har väntat för länge? Frågan är ju om jag får svar eller om man är tillbaka på ruta ett?
Man ska aldrig ha några förväntningar på karlar!


Kommentarer
Postat av: Johan:aka: Mjölkmannen

Vi "karlar" är kassa.. get used to it! :)

2010-07-15 @ 06:29:13
URL: http://audioengineer.blog.se
Postat av: johan igen

jag failade på min blogg adress :)

2010-07-15 @ 06:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0