Balen 2010:)

Nå har vart in till stan med Cicci och Markus och kollat på balen. Väl på plats hittade vi upp Emmy, Therese och Anton. Sedan tappade jag och Emmy bort alla andra haha. Vi stod längs fram och kollade på alla fina par som kom i tjusiga bilar och vackra blåsor.
Haha emmy började ångra att hon själv inte gick balen nu ikväll. Det är ju som sagt once in a lifetime.
Själv började jag fundera på att också gå den då jag går ut. Vår klass tänker ju skippa balen och dra på en kryssning istället. Vi får se hur allt blir av.
Men hade ju var kul att gå på balen om man kände nån. Jag känner ju inga 92or. Så ja men beror väl på vem man gå med också. Tänk så mysigt att gå med sin pojkvän! Om man nu hade nån det vill säga;)
Fast jag och Emmy kom på värsta grejjen! Att om jag nu ska gå balen, och inte har pojkvän, så ska jag gå med henne. Så ska vi be Sandra skjutsa oss i deras raggarbil! Så kommer vi där i våra heta och vackra balklänningar. Både jag och Emmy vill ha en klänning som Bell har i Skönheten och odjuret. Den är ju så GUL och fin!:D
Men jag vill inte ha en lång klänning, det är så jobbigt att ha en sån. Jag hade ju de förra året när jag gick balen med Viktor.
På det sättet vill jag inte gå balen, för förra året kände jag bara Viktor och det var ju som inte så kul. Asså hade ju var roligare om man kände fler:) Men vi får ju se hur allt slutar, det är ju ett år kvar så att säga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0