Balen för Grans!:D

Igår var jag och kollade på balen för alla Granselever. Det var ju speciellt Cicci, Rebecka och Bea jag hade i kikaren. Jag blev nog chockad då Cicci sa att hon skulle gå balen. Det är inte riktigt det man tänker sig av henne. Men jag tycker det var bra att hon gjorde de!:D
Sedan blev jag förvånade igen! Hon kliver ut ur en läcker gammal raggarbil, tillsammans med hennes pojkvän! Jag trodde seriöst inte hon skulle få med honom eftersom jag bara antagit att han har fullt upp på LTU. Åh asså jag blev så glad över att se henne, så blev jag glad att hon gick med hennes pojkvän, och så var hon så vacker i sin balklänning! Jag må säga jag fällde en tår! Ni som känner mig vet att jag aldrig gråter. Nå det är en annan historia.
Sedan dök Bea och Becka upp i en stor bil. Åh dom var så fina med! Och Bea har endast få gånger sett den bruden i smink, så nu var hon jätte fint sminkad med en jätte fin blå klänning!
Och Rebecka var så söt hon med. Hon hade en blå klänning med och var jätte fin i håret!:)


Bea, Cicci och Becka<3

Man får verkligen lust att gå på balen ändå! Vi får se hur det blir med allt det är sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0