Fullt upp!:D

Har just kommit hem från dagens festligheter. Först springa på stan och köpa blommor, sedan se då Markus sprang ut!:D Sedan mötte jag upp Emmys föräldrar och såg då min stor flicka sprang ut! STOLT som fan är jag över henne och Sandra! Nå hade inte vart fel att skrika sig hes och gå på äcklig champangefrukost.
Nå nästa år, då jävlar! Har redan börjat planera och tagga!:D

Sedan följde jag med Emmys famil på stan och hem till dem. Blev mat och skratt med underbart sällskap. Jag gillar att spendera tid med den där familjen! Och Självklart älskar jag att spendera tid med Emmy!:D Åh jag är så häääääääääääääääääääääääääääääääääär stolt över henne! Och hon lyckades ju kamma hem TVÅ stipendium! Dra på trissor;)

Nå nu ska jag dra vidare mot Evelina och hälsa henne grattis till studenten med!:D Inatt ska jag skjutsa hem en full Emmy och en Full Sandra!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0