Långa nätter...

Jag hade precis vaknat i natt när telefonen ringde. I nattmössan svarar jag, ett lite segt hallå. Så är det Gurra i min klass som undra vilken tid vi börjar idag. Hade verkligen lust att bara säga *piiiip*. Haha ja och sen så började han prata om massa annat. Typ att jag inte kunde ligga och sova halv 12 på natten och sånt. Ja men tror ni inte att jag bara blev piggare och piggare under samtaletsgång? Och yes han blev ju bara tröttare och tröttare! Fy fan jag tvingade honom att prata med mig bara för att han ringt och väckt mig! Så ja vid si sådär ett så lät jag honom sova. Haha!:D
Nå själv kunde jag verkligen inte sova. Så jag börja plocka upp lite grejer och sedan spelade jag Harpan. JAG KLARADE UT DEN för första gången på denna bärbara dator!:D Haha! Sedan spelade jag nå demospel på datorn. Men så vid tre tiden så fick jag inte spela nå mer för jag hade spelat ut demo versionen. Nå då fick jag bannemig försöka sova!


Vaknade efter tre timmars sömn och fixade mig och åt en macka sen drog jag till skolan. Vi har bara städat i köket idag. Lugnt:) Haha fast kan ju säga att både jag och Gustaf var liiite trötta!
Så har jag och Mallan intervjuvat Stina. Haha Stina är ju en härlig lärare! Typ berättar massa dumma saker hon gjorde då hon var ung och hur kul hon hade. Hon är mer som en vän än en lärare:)

Nå sedan vare bara att dra hem till Gurra och hjälpa honom med en NK uppgift. Eller ja jag vetefan hur mycket hjälp jag var egentligen. Låt typ och sov i hans säng;) Haha!
Nu blir det att återigen tagga upp sommarkänslan!:D
GYLLENE TIDER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0