Män, karlar och killar!

Jag blir så jävla arg! asså om ni inte vill läsa ett klago inlägg så sluta läs nu. Asså vad fan har hänt med dagens alla killar?! Okej kanske inte alla killar men typ 90% känns det som är idioter!
Hur kan man gå från att vilja starta ett äktenskap till att inte ens hälsa på sin föredetta tjej på mindre än TRE månader?! Asså om ni bara visste hur arg jag blir! Du har sårat en av mina vänner och jag gillar verkligen inte dig för det. Nu har jag bara hört historien från ena sidan med som det ser ut nu, så ser det inte ljust ut!

Och ni killar som bara uttnyttjar dagen tjejer, till er vill jag bara fråga VARFÖR?! Har ni inget annat än er själva att tänka på? Det handlar inte bara om sexuella saker utan i allmänhet. Jag menar ändå alla faller ju för smicker så varför uttnyttja en på det sättet?
Jag blir bara så irriterad och samtidigt helt confused!

Nej killar ska vara gentlemän och inge ohyra som far och klättrar på en!
PUNKT SLUT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0