Nattbloggen

God natt! Sitter här i natten och bloggar i brist på annat. Väntar på att nagellacket ska torka så man kan sova sen:) har bara målaat en ljus rosa ton, hade lust att göra nå crazy men fantasin försvann:S Nå ska införskaffa mig ett mörkrosa lack sen:)

Vettni jag har blivit görkyld igen:S Perfekt såhär till sista veckan i skolan! Nå kan dock inte fatta att det är sista veckan?! Året har gått så fort! Dock så ska jag säga er att jag är så otroligt glad att jag böt till Luleå igen! Fy fan ett år till i Älvsyn hade jag inte klarat av. Märkte ju bara hur mina betyg blev på de kurser jag hade där. Fy fan nej här känns allt bara bra! Jag känner mig trygg och då går ju såklart betygen upp!:D Det gillar vi!:D Okej jag är väl en pluggis som alla säger men jag vill verkligen kunna söka in på nått sen, om jag känner för det.

Nå sak samma. Vi har ju snart sommarlov! Dock så kommer jag joba typ hela sommaren tror jag? Så ja får se hur mycket lov jag får:s Hmm...
I alla fall så är jag ledig nu på måndag. Sen på tisdag ska vi städa köket och prata betyg. Onsdagen kommer väl bestå utav betygsprat och så. Ska till Pite på kvällen och se då CICCI går balen!:D Wonderful! Var prat om att gå ut på Kafelino med tjejerna i klassen med. Får se hur det blir med de, om manhaar råd osv.
På torsdag ska vi äta lunchbuffé på Oliver's med klassen och mentorerna:) Kommer bli trevligt. Sedan har man ju SOMMARLOV!:D

På fredagen ska man ju dock in till skolan och se då alla tar studenten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0