Relationstips

Jag fick en förfrågan av en att skriva relationstips här i bloggen. Jag gillar att hjälpa människor med dessa problem. Så jag kan ge det några försök.

Till att börja med Mattias, jag tror du måste hitta ett mycket bättre sätt att bjuda ut tjejer på. Försök lura in frågan i ett ämne. Prata om saker som hänt sen du såg den där tjejen och säg att ni borde träffas över en fika och prata ikapp de gångna åren. På så sätt kan ni byta nummer och bestämma ett datum när ni båda kan.

Dock så vet jag inte vad du ville ha för svar på frågan ''Alltså vad är det med dagens kvinnor? Tips?''. Vi är precis som ni bara lite mer svårförtade;) Haha nej men tjejer gillar inte killar som är påflugna. Vi gillar charmiga killar som är mogna och kan vara en man. Så läg på charmen och tänk över det du säger, och bjud ut dröm tjejen!


Kommentarer
Postat av: <3

Bra tips! hoppas på mer relationstips.

2010-06-20 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0