Second place is the first loser

För ett år sedan ingick jag och, min kompanjon och vapendragare, Emmy Lerdin ett vad. Om man förlorade det vadet skulle förloraren bjuda vinnaren på en 3-rätters middag på en tjusig restaurang. Nej det är inte billigt att förlora och vi tyckte att det skulle svida lite. Tänken var ju trots allt att vinna eller åtminstone komma på delad förstaplats.



Nu är det så att vadet har gått ut idag, eller vi skrev 24-25 juni. Och gissa vad, jag förlorade! Och i dagens läge så hinner jag inte fixa det så jag kommer på delad plats till imorgon heller.
Detta kan jag säga svider! Tur att man fått LÖN idag!:D

Jag och den lycklige vinnaren Emmy ska gå ut och äta på Köpmannens kök. Där har vi båda haft praktik, haha bra med ombyte eller hur;)
Nå vi har redan kommit underfund med vad vi ska äta:)

Förrätt
Grekisk sallad med vitlöksbröd

Varmrätt
Pasta Frigo, frikadeller i kryddig tomatsås & färsk pasta

Dessert
Viktors vaniljglass med syltade hjortron

Gino, klassikern med varm frukt under ett täcke av vit choklad

Läs hela menyn här!

Till detta ska jag bjuda Emmy på en cider eller annan dryck:)
Detta kalas kommer kosta mig ca 645 kr. Men inte är jag bitter inte! Tro mig detta blev billigt! Emmy du fattar vinkeln där;)

Jag ser i fram den 10 Juli då vi ska njuta av denna otroliga middag.


Jag och Emmy för TVÅ år sedan!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0