Sommarlov

Ja nu har man då sommarlov. Känns det skönt? Just nu känner jag mig bara less tyvärr. Jag hade gärna vart en av alla som firar att sommarlovet äntligen kommit. Men jag är inte på humör för detta. Har insett att jag mest troligt kommer jobba hela sommaren så där försvann mitt sommarlov. Och så är det en sak till som ligger och skaver på min hjärna, men tror inte jag tar det här.
Guh vilken klagoblogg detta blev.  Måste bättra på detta.

Kan berätta att jag har gjort så jag får ett samlat betygsdokument hem efter midsommar. Ska bli skoj att se över sina betyg. Sedan har vi vart med klassen på Oliver och ätit lunchbuffé. Helt ok!:D
Efter skolan hängde jag med Malin, Gurra och Anton från klassen. Haha det blev också en massa byten med nummer:)

Sedan hoppade jag på bussen hem tillsammans med Bea, från klassen. Hon är ju ihop med Joel från byn;) Sedan drog jag till Joel och umgicks med dem, så kom Markus med!:) Så solade vi och badade bubbelpool!:D Det var härligt och ger ju en underbara känslor!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0