Torsdag

Denna dag har gått fort jämnfört med resten av dagarna som vart denna vecka. Var rätt kul på Helmers idag, har gjort piroger och bakat bröd mm.
Sedan vid två drog jag till Ica sörbyhallen, spännande! Fick kläder och har packat upp varor hela dagen. Rätt chill och kul ändå:P Så nu vet jag vart vissa saker är i alla fall!:)
Imorgon ska jag börja lära mig kassan. Hur nu det ska sluta:s

PÅ kvällskvisten fick jag överraskande besök av Emmy och Sandra!:D Jätte trevligt! Fick bensinpengar och en vinöppnare! Väl behövligt må jag säga. Någon som har en oäppnad vinare, säg till!:D

Nu ska jag sova, kommer sova som en stock:)
Börjar nio imorgon, så lite sovmorgon blir det i alla fall.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Kom att tänka på en sak! du bör ha relationstips i din blogg!

När jag var runt tolv år så hade min syster väldigt heta kompisar som sov över. Utspökad i min ninjautrustning brukade jag åla precis som dem gjorde på stranden i 'rädda menige Ryan' in i hennes sovrum och lyssna på deras samtal. Några var lärorika, de flesta sjuka.

För några veckor sedan stod jag i en Skivaffär varpå en tjej kommer fram till mig och säger "Är du Mattias?" jag svarar "Det beror på"(Och ångrar mig genast då jag visste att om hon frågar 'beror på vad?' så hade jag inget svar)Hon måste ha sett min rädsla då hon genast frågade "beror på vad?" jag svarade som ett mongo "måste du verkligen veta? sånna som du har snackat skit om mig tidigare" Och hon kollade på mig som om jag vore ett mongo före hon berättade att hon hade varit kompis med min syster och kom ihåg mig och då frågade hon FAKTISKT "Är du fortfarande lika jobbigt?" så jag frågade henne om hon fortfarande "klämmde på sina bröstvårtor medan hon drömmde om att kyssa David Nilsson". Efter en ganska lång paus frågade jag om hon ville gå ut med mig och hon sa nej.



Alltså vad är det med dagens kvinnor? Tips?

2010-06-18 @ 01:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0