Vi är på gång, vi är laddade!

Måndag måndag måndag. Ge mig fredag fredag fredag!:)

Nå har vart på Helmers som vanligt och lärt mig en massa nytt. Kommer ju få sköta hela serveringen själv på luchen några veckor framöver. Så nu suger man in all information som en svamp!

På Ica har jag även spenderat några timmar idag. Fick sitta en stund i kassan och träna på den. Har börja lära mig koderna lite bättre nu! De grejer som inte har strckkoder har en kod man ska knappra in i kassan. Tex frukt, grönsaker och lösgodis mm. Det går sakta men säkert framåt:)
Här suger man med in all information man får som en svamp.

Stod och pratade med Emma och Rebecka lite efter jag slutade jobba. Trevligt att se dom igen:)


Kommentarer
Postat av: Emma

trevligt att se dig också :)

2010-07-01 @ 23:59:43
URL: http://emmasjonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0