Andra svängen!

Kom hem för en halvtimme sen. Så har vart ute sen halv nio till talv två. For först och plockade upp Markus, sedan blev det Porsön och hämta Emmy. Sedan var vi och upptäckte en ny del av Porsön. Så fick jag träffa Ciccis pojkvän med! Sedan hängde Cicci med på en tur. Vi drog till Skurholmen och plockade upp Sarararaunderbara. efter det drog vi raggen i stan och sedan for vi till Tess. Blev att vi satt i hennes lägga och pratade på om minnes tider.
Sedan skjutsade vi tillbaka Cicci till P-ön och drog till Donken! Där köpte vi McFlurry Lion delux. Mycket god och söt må jag säga. Det blev en tripp till grus, där vi träffade Henke tha man. Och efter det bar det av till Verran som dissade oss.
Skjusade hem Emmy, sedan Sara. Men så glömde Sara sin jävla väska så fick vända! Tur att man inte han allt för lång. Blev dock en snurr på Bergnäset med före det. Vid ett tiden for jag och Markus hem till byn. Och efter jag lämnat av Markus och var hemma var klockan halv två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0