Boom boom pow

Jag har vart på stan i onsdags och i torsdag. Har köpt mig en svart söt liten väska och underbara underkläder!:) Underkläder är nått man alltid behöver för att inte tala om väskor;) Haha!
Igår var jag även förbi på Örnäset i Eggys lägenhet som Emmy fått låna under helgen. Vi bakade Pollykaka och såg på Sveriges värsta bilförare. Guh vilket löjligt program må jag säga. Nå men.

Idag har jag vart på en poromenad till Helmer's, där jag har lämnat ett litet cv. Mycket angenämt må jag säga!:) Ska till Örnäset ikväll med faktiskt. Men denna gång ska jag till Veronica. Fast jag tror jag ska gå förbi Emmy en sväng före kanske:)
Nå nu ska jag gå, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0