Fredagkväll

Nå jag och Emmy satt hos henne och pratade lite igår då. Så sen var vi över och tittade på Adrian. Han bara grät då han satt i min och Emmys famn. Dagens ungar!;)
Nå sedan drog vi vidare mot Örarna. Där hade Sandra sällskap av en 4 åring som var helt sjövild. Haha jag blev trött bara utav att titta på hur hon hoppade runt;)
Nå sen gick vi på promenad och hittade på bus. Emmy är nu min och Sandras idol;) Haha!
Sedan satt vi inne och åt BJ, pratade en massa och hittade på mera bus. Men vid 1 tiden så var det slut på det roliga i Örarna.
Emmys far kom och plocka upp oss och skjutsade oss till Porsön, och sedan åkte vi med min far från Porsön till Alvik. Haha vi somnade väl dirr vi la huvudet på kudden. I alla fall jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0